Redmi 3S 2GB RAM 16GB & the BIG problem.

Avagy  amikor lealázod a telefonod a sárga földig és téglaphone lesz belőle

TWRP ből rosszul feltelepített ROM vagy rossz ROM rontotta el a telómat, 
ezáltal sikerült téglaphonet varázsolni a REDMI 3S ből 2GB RAM 16 GB



Mondhatom nagyon ügyes


Se Fastboot nyuszi, se EDL mód,
se MI Logo, töltéskor vagy néha bekapcsológomb nyomására narancs led villogás amúgy nincs led fény



Több helyen is olvastam hogy a szoftveresen megölt telókat vissza lehet hozni az életbe... 
Oké de Hogyan?

Sokat nyomozgattam mire megtaláltam a megfelelő 
opciót amivel életet tudtam lehelni a Redmi 3S be.

Ugye van a normál megoldás amikor megfogod a Xiaomit beviszed a Xiaomiszervízbe ott elkérnek
kb. 30.000 Ft-ot és vagy jó lesz vagy nem, legalább is nekem ezt mondta a "szerelő"
plusz a magyar fórumon sem nagyon tudtak vagy akartak segíteni, teljesen hülyének néztek...

Az egyik fele a dolognak  az hogy én baxtam el, a másik hogy ennyi pénzért majdnem rendelek egy újat Kínából... inkább megpróbálom saját magam megjavítani.



A probléma akkor kezdődött amikor a számítógép nem megfelelően ismerte fel a telefont : Qualcomm HS-USB Diagnostics 900E. PL.:(COM20) 
Ez egyáltalán nem jó Flashelés szempontjából de örülni kell hogy felismeri a gép (Win64)


Csak így tudtam Flashelni : Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 Ilyenkor EDL módban van.

Ahhoz hogy ezt elérjük meg kell tennünk pár lépést.





Nem vállalok semmilyen felelősséget az esetleges károkért, 
ne rontsd el a jobban a telefonod!!!



1. Driverek! Telefon töltése kb. 1 órán át, nem látszik hogy töltődik? Nem baj....

2. Óvatosan eltávolítod a Redmi 3S hátlapját ügyelve az ujjlenyomat érzékelő szalagkábelre.

3. Eltávolítod az akkumulátor felett lévő antennát, 
    ebben több kis méretű csavart is fogsz találni. 

4. Leválasztod az akkumulátort a telefonról (a képen láthatod).

5. Van egy "Test Point" a telefonon, kettő darab fém érintkező az alaplapon 
(a képen láthatod).



6. Elindítod a számítógépen az MI Flash BETA (XiaoMiFlash.exe) programot.

7. Összekötöd a telefont a Számítógéppel.

8. Most pedig össze kell "zárni" érinteni a "TEST POINT" ot, tehát egyszerre kell megérinteni a két fém érintkező pontot egy fém eszközzel.
Erre vannak megfelelő szerszámok...  én egy olló segítségével oldottam meg.

9. Ez egy nehezebb rész, a "TEST POINT" ot "összeérinted" eközben
a bekapcsoló gombot illetve a hangerő - (mínusz, alsó hangerőgomb) gombot egyszerre lenyomva tartod amíg ezt nem fogja kiírni a számítógép:
 Qualcomm HS-USB QDLoader 9008 (2 driver csatlakozási hangot fogsz hallani)

10. Ha ez sikerült akkor nyertél! Elméletileg ha a Flasher progi REFRESH gombját megnyomod akkor ottlesz hogy COM20 (példa, lehet COM10 is....)  
innentől kezdve már csak Flashelni kell. 
Nekem csak a BETA progival működött!!

11. Akksi csatlakozót vissza a helyére., összeszerelés.





Ez sokat segített:

https://xiaomi.eu/community/threads/redmi-3s-3-32gb-completely-bricked-no-edl-no-fastboot-no-logo-no-led-solved.34113/















tags:
 redmi 3s, redmi 3s unbrick, redmi 3s hardbrick, redmi 3s elromlott, redmi 3s szoftverhiba, redmi 3s meghalt, redmi 3s újraélesztés, redmi 3s dead redmi 3s kínából, nincs fastboot, nincs edl, orange led redmi 3s, red led dead redmi 3, twrp probléma, Qualcomm HS-USB QDLoader 9008, Qualcomm , no edl, no fastboot, no mi logo, no led redmi, 3s bricked

Nincsenek megjegyzések: